Om børnehuset

Velkommen til Børnehuset Bakken

Bakken ledes af børnehusleder Maria Grønbæk Vesterby.

Bakken har som udgangspunkt en fysisk kapacitet på ca. 60 børn i alderen 0 -6 år, med fire børnegrupper, opdelt i to teams. To vuggestuegrupper, der er opdelt i henholdsvis modtagergruppe, og de største vuggestuebørn, samt to børnehavegrupper hvor en af dem er modtager gruppe ift. nye børnehavebørn og, hvor den anden er vores gruppe af kommende skolebørn.

Bakken har en børnehusleder, en team koordinator i hver team, 11 fastansatte medarbejdere hvoraf størstedelen er pædagoger/pædagoger under spor skifte modellen/ samt to pædagogiske assistenter, to faste medhjælpere, en køkkenmedarbejder og en studerende.

Bakken har udvidet åbningstid fra kl. 6.00 - 17.00 fra mandag til fredag.

Vuggestue teamet:

Mariehønsene

Brumbasserne

Børnehave teamet:

Sommerfuglene

Guldsmedene (arbejder med de kommende skolebørn)

Køkken

Her tilbereders sunde og nærende måltider som frugt/brød kl. 9.00, frokost kl. 10.45 til vuggestuen og kl. 11.00 til børnehaven, samt frugt/brød kl. 14.00.